Aktuellt

Flygmuseet drivs ideellt av F15 Kamratförening. Alla som är intresserade av att bevara historien om flottiljen F15 och att hjälpa till i museet är välkomna som medlemmar. Det är inget krav att tidigare ha arbetat på flottiljen. Medlemskap ett år kostar 200 kronor och för hela familjen 250 kronor. Stödmedlemmar är naturligtvis också välkomna. Medlemskapet ger gratis inträde och vår medlemstidning JetaBocken som utkommer en gång per år, samt också rabatterat pris i vår flygsimulator. Medlem har en rabatt på 100 kronor på kostnaden för 60 minuters flygning.

Museet är öppet varje dag 1000-1600. Bokningar till flygsimulatorn via vår hemsida.
I fiket är det för närvarande endast självbetjäning, betalning via swish.

Inträde: 80 kronor över 18 år, 20 kronor 7-17. Under 7 år = gratis

Det händer många saker på museet. En utställning om klargöringsplatser för attacken i Bakom är under konstruktion. Vår AJS37 som visar vägen in till museet är nymålad och fin med sin blåa färg.

Vårt 25-års jubileum den 27 juli blev en pyramidal succé. Drygt 5000 besökare och besök av gamla flygplan som B17, Sk16, Sk50, Dc3 Daisy från Sverige och så den finska Dc3.